reklama

Zápas so životom

Niekedy má každý pocit, že bojuje so životom. Každý cíti, že je to práve život, ktorý občas ťahá práve za tú hrubšiu niť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Upadám do beznádeje.
Celí svet sa zo mňa smeje.
 Mlčím...
V tichu sa ukrývam.
Neverím, že ešte nádej mám.
 Otvorím ústa...
 Hláska nevydám...
 A zrazu...
Hej život stoj!!
Kam utekáš mi pomedzi prsty?

Snažím sa ho chytiť
Je sťa vzduch, stále uniká mi.
 Stoj...
 Neutekaj...
 Veď ja ti neublížim...
Chcem ťa len prežiť úplne.
Nie iba keď je mesiac vo splne.
 Natiahnem ruku...
 Už je na dosah...
Keď v tom vyšmykne sa mi opäť.
A už si letí svetom sám.
Sám bezo mňa nečaká ma.
 Darmo volám...
 Darmo kričím...
 Darmo sa umáram...
Životom preplávam iba tak.
Bez náznaku cesty kam.
Bez náznaku cieľa v diaľ.
 Vráť sa...
 Ešte aspoň na chvíľu...
Volám ako keby zo sna.
Moja púť sa už ku koncu chýli.
Bez toho aby som okúsila života slasť.
 Smrť...
 Stoj...
 Počkaj ešte...
Život môj sa vrátiť musí.
Musí aby som sa ti oddala.
Navždy svoje za tvoje pokladala.

Alžbeta Benčová

Alžbeta Benčová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem keď sa mi v hlave z písmeniek skladajú slová a zo slov vety.... Škoda len, že sa to obyčajne deje v noci, keď sa chystám spať... Zoznam autorových rubrík:  anjelikeď ma kopne múza...niečo ako básnička :-)Nemeckocykuls o VianociachSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu