reklama

Ako sa hádať s Bohom

Návod.... Funguje...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (46)

Otázky:

Kto je to Boh? Osoba, ktorá tu je? Osoba, s ktorou hádať sa je najťažšie? Skúšali ste sa hádať s Bohom?

Pomôcky: Malý prenosný kríž, najlepšie taký čo sa dá pevne uchytiť do ruky, hnev

Postup činnosti:

Hádať sa s Bohom je jednoduché a zaujímavé. Ako každú osobu, s ktorou sa hádame chceme „chytiť pod krk", tak to chceme aj s Bohom. Vezmite si teda do ruky malý kríž pevne ho stisnite a môžeme začať.

Bohu môžete vyčítať všetko, čo vás len napadne. Ochotne si to vypočuje. Môžete mu vyčítať, že neurobil hento alebo tamto, že tu nebol vtedy keď ste ho potrebovali, že ho necítite, nevidíte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slzy sa Vám pomaličky začínajú tisnúť do očí...

Dôvod prečo je zaujímavé sa s Ním hádať je aj to, že na rozdiel od ľudí neodpovedá, ale mlčí. Teda aspoň naoko to tak vyzerá. Ale opak je pravdou.

Ako ďalší bod totiž prichádza zamyslenie sa nad tým, čo ste mu vykričali.

Uvedieme si menší príklad:

Človek: Prečo ťa necítim, prečo si dneska pri mne nestál keď sa mi stalo... Prečo som ťa už dávno nikde nevidel??

Boh, často odpovedajúci človeku v jeho myšlienkach: Každé ráno predsa vychádza slnko a ty sa môžeš pozerať do jeho lúčov. Každé ráno sa prebudíš, čo znamená, že ešte nie si mŕtvy. Žiješ. Nie je už to dôkaz mojej prítomnosti moje lásky? Som všade naokolo len OTVOR OČI.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek: Prečo mi nepomôžeš s .... Prečo si dopustila aby sa to stalo? Prečo si ma nezastavil?

Boh...: Pomôžem ti neboj sa. V štichu ťa nenechám. Zamysli sa možno na to aj prídeš sám a ak nie niekoho ti pošlem do cesty. Príde to v ten správny čas... Sú tvoje rozhodnutia nech si sa rozhodol kedykoľvek a akokoľvek, pretože som ťa tak miloval, že som ti dal slobodnú vôľu. AVŠAK nikdy by som ti nenaložil ťažší kríž než by so dokázal uniesť. VYTRVAJ!!!

Človek: Ale ty si Boh ty si musel vytrvať, nič ťa to nestálo. Ti bola pre teba maličkosť.

Boh...: Môj Syn bol človekom presne ako ty. Stal som sa Človekom aby som ťa spasil. Mal som to prinajmenšom rovnako ťažké ako ty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na všetko má odpoveď. Skôr či neskôr si to každí uvedomí.

Tak teda celé ešte raz:


1.Poriadne stisnúť kríž
2.Vykričať Bohu všetko čo máte na srdci
3.Hnev sa už vyventiloval, treba sa zamyslieť nad tým čo ste povedali
4.Počúvať, skôr či neskôr odpoveď príde
5.Dočkáte sa úľavy

POZOR !!! Veľmi dôležité. NEBOJTE SA NECHAŤ PRIESTOR SLZÁM....

Alžbeta Benčová

Alžbeta Benčová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem keď sa mi v hlave z písmeniek skladajú slová a zo slov vety.... Škoda len, že sa to obyčajne deje v noci, keď sa chystám spať... Zoznam autorových rubrík:  anjelikeď ma kopne múza...niečo ako básnička :-)Nemeckocykuls o VianociachSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu