reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Benčová

Alžbeta Benčová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem keď sa mi v hlave z písmeniek skladajú slová a zo slov vety.... Škoda len, že sa to obyčajne deje v noci, keď sa chystám spať... Zoznam autorových rubrík:  anjelikeď ma kopne múza...niečo ako básnička :-)Nemeckocykuls o VianociachSúkromnéNezaradené

reklama

keď ma kopne múza...

Slza

Alžbeta Benčová

Slza

Niekedy uvažujem, či v nej nie je trochu viac ako sa na prvý pohľad zdá... Nie len v básničke, ale aj v každej vyronenej slze...

  • 14. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 241x
  • 2
Si...

Alžbeta Benčová

Si...

Toto je niečo čo som napísala, ale neviem ešte či to o niečom alebo niekom hovorí. Snáď sa to raz dozviem. Snáď to bude raz o niekom hovoriť.človek obyčajne píše básne, keď má nejaký dobrý podnet. Nejakú inšpiráciu. Mňa by veľmi zaujímalo, kto alebo čo bolo mojou inčpiráciu pri tejto básni...

  • 21. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 360x
  • 0
Ďakujem za zázrak....

Alžbeta Benčová

Ďakujem za zázrak....

Ako som sa tak rozhodla ísť spať, zrazu ma niečo napadlo, tak som to nemohla nenapísať. Dúfam, že sa to dá čítať...

  • 7. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 505x
  • 0
Niekto, ako ja...

Alžbeta Benčová

Niekto, ako ja...

Svetlo sveta som uzrela dňa 26.06.1992 – piatok. Svoj príchod som ohlásila hlasitým plačom. Začínalo sa práve horúce leto. Všetko hýrilo farbami rozkvitnutých kvetou a voňalo tou správnou atmosférou leta.

  • 4. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu