reklama

Internátna súťaž...

Na internáte v Poprade, kde som dva roky bývala panuje taký zvyk. Na Vianoce, Valentína, Veľkú noc.. vyhlásia nejakú súťaž, do ktorej chcú aby sa niekto zapojil. Obyčajne je to tak päť ľudí. No a ja so sa do jednej takej valentínskej zapojila. Mali sme vytvoriť a ozdobiť srdce hocijako ako sme chceli. Ja som na to svoje napísala túto básničku... (teda nepísala som ju ja, lebo ja škriabem horšie ako kocúr, :) ale kamarátka sa na to podujala)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Láska

 

Keď motýľ krídlom pohladí kvet.

Keď kvapky rosy pokropia oči moje,

zistím, že život iba hrou je

a čierny, čierny je ten svet.

Keď už v slnko nedúfam.

Keď sa už v tmách umáram.

Vtedy sťa lúč z jasného neba

uvidím tam stáť TEBA.

Tvoje oči láskou naplnené,

svietia ako hviezdy na nebi.

Tvoje prery ku mne naklonené,

šepkajú slová ľúbosti

Chcem sa ťa dotknúť, bojím sa.

Moje srdce umára sa v strachu.

Chcem okúsiť tvoju lásku,

nie však mať srdce udupané v prachu.

Tvoj úsmev však do duše

novú nádej mi vlieva

a oheň lásky už sa rozhorieva,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

netušiac, že skladá láske verše.

Nebojí sa tvojmu srdcu otvoriť.

Nebojí sa lásku tvoju prijať,

dovolí mi dlaň do tej tvojej vložiť

a navždy tvojou sa stať.

Keď motýľ krídlom pohladí kvet.

Keď kvapky rosy pokropia oči moje,

zistím, že život už hrou nie je

a farebný je ten krásny svet.

Alžbeta Benčová

Alžbeta Benčová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem keď sa mi v hlave z písmeniek skladajú slová a zo slov vety.... Škoda len, že sa to obyčajne deje v noci, keď sa chystám spať... Zoznam autorových rubrík:  anjelikeď ma kopne múza...niečo ako básnička :-)Nemeckocykuls o VianociachSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu